5 informatii de baza despre Twitter

Twitter reprezinta un important instrument de conversatie, construirea unei comunitati, crearea de brand advocats si aflarea ultimelor noutati in domeniu. Acesta este motivul pentru care sportivi, cantareti, celebritati, competitorii tai utilizeaza Twitter.

Astfel rata de crestere si utilizare a Twitter nu este surprinzatoare. Compete.com estimeaza ca lunar exista aproximativ 21 milioane de vizitatori unici, cu  o mare varietate de teme de la muzica, sport, politica, evenimente, produse si afaceri.

Pentru cei care conduc o afacere exista o arta in a  folosi contul de Twitter. De aceea prezentam in continuare un set de reguli nescrise cu 5 dintre cele mai importante lucruri de care trebuie sa tineti seama.

1. Research:  Cercetarea este temelia social media marketingului. Petrece o perioada mai indelungata, de pana la cateva saptamani, informandu-te despre: ce tip de conversatii au loc pe Twitter, care sunt cele mai interesante topicuri, care sunt cuvintele cheie, etc. Apoi construeste un plan de comunicare inainte de a  deschide un cont. Acest lucru te v-a ajuta sa ai consitenta si relevanta in mesajele transmise.

2. Stabileste-ti obiectivele:  Nu toate companiile folosesc twitter in acelasi mod. exista companii acre il folosesc drept customer support (@ComcastCares), companii care il folosesc pentru vanzarea produselor (Dell) sau pentru furnizarea de informatii ddespre companie,  companii care il folosesc pentru a construi o relatie cu clientii lor si a putea rula programe de customer loyalty. Indiferent care este obiectivul tau important este sa il satbilesti inainte.

3. Fii specific in ce priveste profilul tau:  exista multe optiuni atunci cand iti construiesti un profil pe Twitter, poti construi un profil de companie (numele de cont corespunde cu cel de companie)

 unul personal (este mai prietenos si imbina elementele brandului personal cu cele ale afacerii tale) sau unul hibrid (foloseste elemente atat din contul de companie cat si din cel personal).

4. Construieste Social Equity: Pentru a avea succes pe Twitter trebuie sa  prezinti incredere si credibilitate in cadrul comunitatii tale. Acest lucru nu inseamna neaparat un numar mare de followers, tweets  sau retweets. Este mai degraba legata de capacitatea ta de a-ti cladi reputatia de sursa importanta de informatii, de expert intr-un anumit domeniu sau legat de un anume subiect.

5. Urmareste, Cuantifica si Recapituleaza: Daca vrei sa ai informatii mai reale despre ceea ce se discuta pe twitter, care sunt trendurile poti utiliza servicii paltite de tracking cm ar fi Rdaian6 sau ScoutLabs. Poti cunatifica numarul de probleme rezolvate, numarul de noi clienti, bugetul econimisit versus utilizarea canalelor traditionale.

Cel mai bun lucru atunci cand utilizezi Twitter este acela ca te poti adapta extrem de usor si de rapid la realitatile care au loc in domeniul tau. Nu uita insa ca intotdeauna schimbarile trebuie sa tina cont de obiectivele tale.

Ce alte informatii despre Twitter ai adauga?  Iti urmaresti activitatea pe Twitter? Ai o intrebare? Te rog lasa un comentariu in casuta de mai jos

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s