10 pasi sa-ti optimizezi pagina de Facebook

Fara indoiala in acest moment cele mai cunoscute canale de social media sunt: Twitter si Facebook.

1. Analiza date interne

Daca deja ai o pagina de Facebook pentru afacerea ta, acorda cateva clipe de atentie paginii de analiza. Nu o sa primesti o cantitate coplesitoare de rapoarte si analize, dar vei primi suficiente date pentru a ajunge sa-ti cunosti mai bine clientii. Prin urmare considera pagina de analiza prima ta oprire, vezi ce fel de perosane iti viziteaza pagina in functie de sex, grupe de varsta, topics, etc. Gasesti aceste date in partea stanga a paginii.

2. URL personalizat

Pentru a ajunge la acest tip de URL, trebuie sa ai minim 100 de fani. Acest lucru practic iti modifica URL de la http://www.facebook.com/#/pages/socialmouths/180746308742 la http://www.facebook.com/socialmouths. Nu uita ca facebook este al doilea cel mai popular site de pe planeta. Deci…grabeste-te.

3. Poza de Profil (de tip banner)

Facebook nu iti permite foarte multe optiuni de personalizare …ceea ce presupune ca trebuie sa folosesti la maximum oportunitatile oferite cum ar fi poza de profil. Latimea imaginii este limitata dar inaltimea ei poate fi adaptata pe nevoile si dorintele fiecarui utilizator (http://www.facebook.com/marismith?v=app_351221792913#!/marismith?v=wall)

4. Invitatii si mesaje de masa

Principala diferenta intre pagina de profil si pagina de fan este aceea ca poti sa trimiti mesaje in masa tuturor celor care se afla in pagina ta de fan. De asemenea, si este unul dintre primele lucruri pe care trebuie sa le faci, ar trebui sa le trimiti invitatie tuturor prietenilor pentru a se alatura paginii tale de business.

Trebuie sa fii precaut cand utilizati aceasta functie pentru a nu fii prea suparator cu numarul mesajelor si insitenta invitatiilor.

5. Facebook  widgets pe blog

Ai deja o pagina de Fan pe facebook si iti promovezi produsele si serviciile. Incearca acum sa faci promovarea si in sens invers. Creaza un link pentru pagina de Fan de pe Facebook, pe blog sau pe site. Facebook asigura toate datele necesare pentru a putea face aceasta integrare.

6. Integrare cu Twitter

Twitter este un alt canal care nu poate fi ignorat. Cum am precizat si mai devreme iti poti sincroniza cele doua conturi in asa fel incat pagina de Facebook sa updateze si contul de Twitter. De asemenea poti sa integrezi un Twitter feed in pagina de Facebook.

7. Promovare Blog

Intotdeauna trebuie sa postezi linkuri pe blog (nu uita bolgul sau siteul sunt casa ta, facebook si twitter sunt canalele prin care iti aduci clinetii “acasa”), dar poti de asemenea sa adaugi blogul la unul dintre butoanele paginii. Retelele de blogging precum NetworkedBlogs sau Blogged permit integrarea unor linkuri care sa faciliteze trimterea de informatii catre fani.

8. Pagina FBML

Aceasta pagina necesita cateva cunostinte tehnice dar instalarea aplicatiei FBML asigura un suport foarte bun pentru a iti pastra vizitatorii si ai transforma in clienti fideli. De obicei cei care ajung pentru prima data pe pagina ta de Facebook ajung in partea de “perete”, unde nu gasesc foarte multe informatii despre cine esti si de ce ar trebui sa ramana pe pagina ta. Aplicatia FBML permite sa iti personalizezi putin modul in care un prim vizitator face cunostinta cu pagina si profilul afacerii tale.

9. Publicitate pe Facebook

Acele mici reclame pe care le vedeti pe pagina de profil reprezinta un instrument  foarte eficinet de a va creste numarul de fani. Publicitatea pe Facebook este foarte accesibila, poti realiza campanii de orice fel fara sa-ti depasesti bugetul stabilit initial si care iti permit o targetare eficienta si exacta a clientilor.

10. Aplicatii integrate Facebook

Exista multe aplicatii pe care le poti integra pe pagina de Facebook, aplicatii care te vor ajuta sa iti promovezi afacerea si vor creste interactiunea cu fanii. O parte dintre aceste aplicatii cum ar fi Video app, sunt deja integrate in pagina de Facebook, dar sfatul meu este sa navighezi printre ele si sa le alegi pe cele mai utile pentru afacerea sau industria in care activezi. Nu uita ca poti schimba oricand aceste aplicatii si sa le inlocuiesti cu cele pe care le consideri mai potrivite.

Ce aplicatii folosesti in pagina de Facebook? Cum ti-au crescut acestea numarul de utilizatori?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s