Blogurile de Top ale companiilor necesita strategie de continut, experienta si calitati de scriitor.

Blogurile de Top ale companiilor necesita strategie de continut, experienta si calitati de scriitor.

Rapid, bun, ieftin aceasta este triunghiul classic in project management. Poate acest triunghi nu este chair cel mai bun mod de a incepe un post despre crearea de continut, calitati de scriitor, stratgeie, sau poate este ? Daca doriti sa aveti un blog de business care sa se ridice din peste nivelul mediu sis a devina un “magnet” pentru viitori clienti trebuie ca toate cele trei componente :continut, expertiza, calitati de scriitor, sa functioneze bine.

A scrie bine. O abilitate care vine cu practica

Multe companii incearca sa creeze grupri de comunicare responsabile pentru administrarea blogurilor de brand. Sa presupunem ca doriti sa targetati dezvoltatori, oameni de stiinta, ingineri, medici printer clientii dumneavaostra- a alege niste marketeri este decizia inteleapta? Nu este suficient sa scri corect si sa ai informatii importante. Daca ai experienta in domeniul in care scrii, dar iti lispesete pasiunea si entuziasmul, nu vei atrage persoanele potrivite in baza ta de date – ci vei scrie doar niste materiale care nu se diferentiaza de celelate “produse” de marketing. Scrisul este o indeletnicire strans legata cu practica si aduce numeroase beneficii pentru aceia care se angajeaza personal in aceasta “slujba”, in era media digitala.

Expertiza vine din experienta

Intr-adevar in ziua de astazi poti sa elaborezi orice fel de lucrare printr-un simplu research pe Web. Dar daca nu ai experienta in domeniul respectiv iti va fi imposibil sa raspunzi la intrebari sau sa adaugi ceva semnificativ la acel topic. In plus nu vei fi deloc original. Diferentierea este un lucru vital pentru branduri in incercarea de a evita capcana banalitatii. Pentru a putea “stimula” un auditoriu important blogul trebuie sa fie original si sa exprime „vocea experientei”.

Crearea de continut – parte a strategiei

Poti sa i numeroase idei despre ceea ce ai vrea sa scrii, dar trebuie sa le organizezi astfel incat sa se alinieze cu o strategie pe tremen lung. Trebuie sa stimulezi “call to action” dar…mai mult de o singura data.

Organizatiile sunt inca in procesul de invatare in a deveni companii media, ce utilizeaza puterea de a extrage informatii versus modelul clasic de a livra date prin promotii si reclame.

Nu are niciun rost sa iti faci un blog pe care sa ai o cantitate mare de informatii care nu au niciun scop si nu tintesc spre un anumit obiectiv.

Vei sfarsi prin a crea confuzie in randul cititorilor care nu vor sti ce sa astepte de la tine.Blogurile reprezinta siteuri interactive unde intercatiunea este condusa de persoane. Sigur ca poti sa te bazezi pe cuvinte cheie si SEO. Dar oamenii si o strategie coerenta sunt lucrurile care diferentiaza esecul de succes.

***

Ca sa poti avea un blog de succes care genereaza cititori si potentiali clienti ai nevoie de toate cele trei componente mentionate – – subiecte cunoscute dublate de experienta si de capacitatea de a te exprima prin scris convingator si atractiv. Impreuna toate aceste elemente te ajuta sa-ti convingi cititorii sa treaca de la “conexiune” la “actiune”.

Ati angajat un copywriter sau un jurnalist experimentat pentru a imbunatati calitatea postarilor de pe blogul dumneavoastra? Ati decis sa va faceti singuri strategia de continut sau ati angajat o agentie specializata?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s