Reclama pe social media networks

Marketerii avizi pentru ceva mai mult decat masurile clasice ale social media, precum expunere sau numarul de vizitatori pe pagina, por acum sa vada date concrete legate de notorietate si  intentia de cumparare de la The Nielsen Company si Facebook.

Studiul comun al celor doua companii asupra eficientei publicitatii pe canalele de social media a evaluat trei tipuri de reclame: reclame obisnuite pe pagina proprie, reclame care includeau numele unro prieteni care erau fani ai respectivului brand si precizari ale brandului in newsfeed-ul prietenilor.

Publicitatea cu componenta de sprijin “sociala” – cea care include informatii despere pritenii utilizatorului —si expunere crescuta a brandului a crescut in mod semnificativ atat brand recall, notorietatea de brand cat si intentia de cumparare. De exmplu, utilizatorii Facebook expusi atat la o reclama pe pagina principala cat si la mentionarea brandului in newsfeed au de trei ori mai mukte sanse sa-si aminteasca respectiva reclama decat cei care vad doar publicitatea de pe pagina principala a brandului. Intentia de cumparare a fost de patru ori mai mare la cei expusi la publicitate prin social media, comparative cu cei care au fost expusi doar la publicitate traditionala.

In plus expunerea social media continua sa aiba un efect superior aceluia obtinut prin simpla repetare a unei reclame traditioanel. Valoarea word-of-mouth si recomandarii prietenilor este superioara oricarei alte forme de publicitate.

De exmplu daca stiu ca iti place Coca Cola sau Diet Coke si vad undeva o reclama la acest produs cu siguranta ca iti voi transmite acest lucru si vei avea posibilitatea sa te angajezi intr-o conversatie directa cu alti fani si sa fii expus la mesajele companiei in mod mai direct.

 

“Multe studii au demonstrat ca prietenii si familia sunt printre cei mai mari factori de influenta in ceea ce priveste decizia de cumparare” Ms. Williamson. Publicitatea care include recomandari de la contacte aflate in retelele de social media incepe sa livreze aceleasi rezultate.

 Ai folosit publicitatea pe retelele de social media pentru afacerea ta?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s