Ce trebuie sa stim despre Social Media Outsourcing

Sa recunoastem! – toti cautam modalitati cat mai usoare care sa ne ajute sa ne consolidam afacerea si strategia social media cat mai eficient. Una dintre cele mai bune solutii pentru ca activitatile de social media sa fie cat mai bine integrate in startegia companiei pare aceaa de a alege o terta parte.  

Dar cand este momentul sa luam decizia finala apare intrebarea ce sa outsource si ce nu si de ce trebuie sa fii parte activa din strategia de social media.

De fapt daca va ganditi sa angajati pe cineva care sa va mangerizeze conturile de social media si prezenta online, mai ganditi-va inca o data..

Ce ar trebui sa  Outsource?

Raspunsul scurt este : orice activitate tehnica ce nu cere neaparat implicarea voastra. Ca de exemplu:

Setup ul Profilului:

Profilul vostru pe platformele de social media include in general aceleasi detalii standard. Numele, o scurta biografie, adresa de web, a mica poza.

Designul Twitter si Facebook:  

Twitter permite tuturor sa-si aleaga propriul background.

Facebook permite setarea unor programe personalizate in FBML pe profilele de business,dandu-va oportunitatea sa impartasiti mai multe despre afacerea voastra, sa va prezentati brandul personal, sa atrageti mai mult trafic pe websiteul propriu, etc.  

Inscrierea in diferite platforme de suport:

Exista cateva directoare online pentru Twitter unde trebuie sa apareti pentru a va creste vizibilitatea. Pe Facebook si LinkedIn, trebuie sa gasiti grupuri care sunt in linie cu afacerea voastra si unde se afla clientul vostru tinta.

Automatizare status updates:

Exista cateva status updates pe care veti dori sa le automatizati si altele pe care nu veti dori sa le automatizati. Cu siguranta ca va doriti ca updateurile de pe blog sa apara pe siteurile de social media automat.  Puteti sa va automatizati RSS feed pe blog, ca ori de cate ori postati ceva pe blog acest lucru sa apara si pe conturile vaostre de social media.

Puteti de asemenea sa va automatizati anumite tweets: de exemplu in timpul unei campanii de lansare a unui produs puteti programa doua trei posturi in momente specifice care sa directioneze consumatorii catre siteul produsului.

Deci ce nu ar trebui sa Outsource? 

Nu este o lista prea mare aici. Esential in social media este conversatia – deci nu outsource acest lucru!!!

Cel mai bun mod de a va construi o strategie de social media este sa va conectati si sa participati la conversatii. Si este cam greusa faceti acest lucru spunand: hmm as vrea sa angajez pe cineva care sa se implice pentru mine. Si eventual sa-mi faca si un rezumat din cand in cand. Imposibil

Asa cum multi guru ai social media au precizat de nenumarate ori, beneficiul Twitter si al altor platforme de social media consta in conversatie si daca pur si simplu postati fara sa interactionati persoanele care va urmeaza,  vor considera ca pur si simplu sunteti intersati doar sa vindeti. 

Cei care va urmeaza sau fanii nu fac afaceri cu un robot sau un computer, si in plus nu va doriti sa lasati impresia ca nu sunteti acolo atunci cand postati ceva.

Daca doriti sa economisiti ceva timp eficientizati-va activitatile de social media si vedeti rezultatele reale sub forma cresterii traficului pe site, vizibilitatea de brand si formator de opinii: apoi puteti sa automatizati tot ce vreti cu exceptia acelei parti unde interactionati cu oamenii.

Pana la urma este foarte simplu: automatizezi partile tehnice, dar nu uitati sa petreceti 10-15 min de 2-3 ori pe zi sa—va verificati contul de Twitter si Facebook  sa raspundeti, sa retweet si sa impartasiti pareri si informatii.

Implica-te si participa la conversatie si mai important cunoaste-i pe cei ce te urmeaza.

Care este experienta ta cu outsourcingul si automatizarea social media? Ai incercat? Care au fost rezultatele?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s