Cum sa-ti optimizezi pagina de Facebook – pasul 1:setarea contului

Toti am citit despre Facebook si despre faptul ca este reteaua numarul 1 de socializare din lume. Are peste 500 milioane de utilizatori.

De asemenea exista multe companii, mai multinationale sau mai putin multinationale, care au imbratisat noua era de comunicare cu consumatorul. Nu trebuie sa te gandesti la faptul ca daca nu esti Dell, Coca Cola sau Starbucks nu ai ce sa faci cu un fan page pe FB. Din contra. Vei fi mirat cat de mult poate face acest mic pas pentru afacerea ta indiferent de profilul ei.

De aceea m-am gandit sa incep un mic serial in care sa va ofer sfaturi de la lume adunate despre cum sa porniti cu dreptul in aceasta aventura.

Mai intai trebuie sa stiti faptul ca nu poti sa ai un cont de business daca nu ai si un profil personal pe FB. FB permite doar un singur profil personal dar nenumarate conturi de business. De asemenea numarul de prieteni pe care ii puteti avea pe profilul personal este limitat la 5000, in timp ce numarul de adepti (pentru ca nu se mai numesc fani:)) este nelimitat.

Deci iata care sunt primii pasi atunci cand iti setezi un cont de business:

– setarea unui cont personal, daca nu aveti deja unul

– alegerea categoriei. daca nu sunteti o afacere cu mortar, caramizi sau pompe funebre nu are rost sa alegeti categoria „local business”. sfatul meu este ca intotdeauna sa alegeti „brand, product or organization”. atentie, categoria odata aleasa nu poate fi schimbata!

 


– alegerea numelui. la fel ca si categoria, numele paginii nu mai poate fi schimbat. daca numele nu va place sau ati gasit altul mai sugestiv pentru afacere atunci trebuie sa deschideti alt cont pentru ca acesta nu mai poate fi modificat
– alegerea administratorului de pagina. si aici trebuie sa aveti mare grija deoarece administratorul primar nu poate fi schimbat sau sters. puteti sa adugati alti administratori dar cel primar nu poate fi schimbat. sfatul meu este sa adaugati intotdeauna macar inca un administrator. Cum faceti acest lucru?: apasati edit page, apoi in partea dreapta veti vedea numele vostru si imediat alaturi Add. apasati si introduceti un nou administrator
– completati cateva informatii despre voi, dar ascundeti datele cu caracter privat: anul nasterii, adresa personala. iata un link care va arata care sunt datele pe acre ar trebui sa le ascundeti http://www.marismith.com/10-ways-to-stay-safe-on-facebook/
– completati o mini biografie a afacerii voastre: nu uitati ca toate cuvintele din aceasta categorie au propriul URL, deci se indexeaza de catre google: o mai mare sansa sa fiti gasiti de catre evntuali prospecti
– alegeti o fotografie care sa aiba cel putin 180×540 pixeli. in sectiunea „Edit profile picture” apasati „edit thumbnail” si veti putea mari sau roti poza de profil
Si uite asa in cativa pasi simpli ati setat contul de FB. In „episodul urmator” vom vorbi despre design si continut.

Aveti deja un cont de FB pentru afacerea voastra? Cat de repede l-ati setat?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s