Cum sa-ti optimizezi pagina de Facebook pasul 3- publicitate

Dezvoltarea unei pagini de FB pentru afacerea ta nu reprezinta ceva imposibil, trebuie doar sa tii cont de cateva lucruri de baza.
In linii mari putem sa vorbim despre 4 strategii de baza:
– strategia de design
– strategia de continut
– strategia de promovarea
– strategia de engagement

Despre primele doua am scris in postarile anteriaoare si cate de curand o sa urmeze si un tutorial.
Cel mai simplu si mai utilizat mod de promovarea a paginii de FB este pe site sau blog. Stim cu totii deja ca siteul sau blogul reprezinta „casa”, iar FB sau Twitter sunt doar modalitatii de a invita lumea la noi in casa.
1. Astfel FB developers ofera posibilitatea sa aveti pe site un „like button”. Cum il obtineti? Foarte simplu: in sectiunea „start” sau „incepe” din pagina de FB aveti „add like box”.

Facebook Like box

Apasati pe ea, introduceti codul vostru de pagina de FB – se afla in bara de sus a paginii.
Facebook page ID

Codul se introduce in casuta Facebook page ID. Acum aveti optiunea sa va personalizati putin acest box: dimensiunile, arata sau nu fluxul de topicuri, numarul de contents afisat, etc.
facebook like box

Get code si il introduceti pe site sau pe blog.
Like button poate fi cu sau fara casuta de comentarii in functie de preferintele fiecaruia. Un exemplu foarte bun de like button este al celor de la Levi.com

2. O alta metoda de promivare este reprezentata de Social plugins. le gasiti pe facebook developers si aveti la alegere:
– reccomendations
– login with faces
– comments

3. Widgets
De asemenea le gasiti pe facebook
– buton share
– emblema paginii
– twitter link

4. Video
Un welcome video, poate face minuni, in sensul ca puteti conditiona vizionarea acestuia de calitatea de fan/subscriber

5. Concursuri
Acesta este un mod foarte bun de promovare, dar din pacate are cateva restrictii. In sensul ca trebuie sa ai aprobarea scrisa de la FB pentru a putea rula concursuri sau sa fi cheltuit 10.000 $ pe promovare lunar!! Acesta reguli cam scot din joc majoritatea fimrlor mici, dar exista si aici solutii. puteti sa rulati un concurs pe FB folosind Wildfireapp, care este acceptata de FB si are niste costuri decente.
Mai gasiti lucruri interesante si la Involver.com: primele trei aplicatii sunt free apoi trebuie sa platiti ceva; BuddyMedia.com – customizare foarte buna de pagini FB

6. Adduri pe FB
Nu uitati ca aici gasiti cea mai targetata modalitate de reclama: sa zicem ca vreti ca bannerul paginii voastre sa apara doar pe paginile femeilor intre 25-40 de ani, din Romania, care urmaresc Oprah!! E voila este posibil.
Most targeted traffic money can buy!!!

7. Publictatea off line
Mai ales daca aveti o afacere locala si puteti sa fiti creativi

A si nu uitati pe cartile de vizita, foile cu antet sau brosuri sa treceti si conturile de FB, Twitter sau Linkedin.

Ati implementat deja „Like button” pe siteul/blogul vostru?

Anunțuri

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s