13 modalitati sa-ti imbuntatesti continutul de pe blog

#1:Blogul ca un Hub
Nu cu mult timp in urma, siteul unei companii ers folosit ca un centru de comuniacre pentru compania respective. Ann Handley si C.C. Chapman scriu in cea mai recenta carte a lor Content Rules, How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business, “Un blog poate servi ca si „casa” online sau ca si hub pentru continut, incluzand posturile pe care le scrii, alt continut pe care il aduni din alte locuri, presa, etc”

„Un blog poate devein locatia centrala prin care iti comunici gandurile, parerile, ideile cu cei din jur”—Ann Handley si C.C. Chapman
#2: Comentariile
Una dintre trasaturile distinctive ale blogului fata de websiteurile clasice este posibilitatea de a avea comentarii. Cititorii pot interactiona atunci cand au ceva de transmis, pot devein membrii active ai comunitatii pe care tu o „construiesti”.
#3: Disclosure
Bloggeri pentru a-si pastra credibilitatea si valoarea opiniei ar trebui sa spuna foarte clar atunci cand au o anumita intelegere cu o companie ale carei produse sunt discutate sau analizate pe blogul lor (din initiative lor).
#4: Frecventa
Lucrul cel mai important pe care cititorii unui blog reputat il asteapta este un calendar frecvent de postari. Bineinteles ca numarul de posturi pe care fiecare planuieste sa-l scrie pe saptamana depinde de posibilitatile fiecaruia, dar recomandarea este sa scrieti macar de doua ori pe saptamana.
#5: Titluri
Ca tot vorbeam despre cum sa atragi atentia, titlurile si subtitluirle reprezinta un mod sigur. Nu numai ca ila jut ape cititor sa isi faca o idée despre ce naume este postul tau dar in acelais timp creste posibilitatea ca postul sa fie citit, ceea ce reprezinta un lucru important pentru orice blogger. Tagurile titlurilor (ex., H1 si H2) de asemenea vor fi de ajutor in optimizarea postului in motoarele de cautare.
#6 : Infografice
Infographics sunt reprezentari vizuale de grafice, date si cunostinte. Aceste reorezentari sunt create si postate in numar din ce in ce mia mare in ultimul timp. Ceea ce este minunat pentru bolgeri este faptul ca de multe ori designeri de infografice ii incurajeaza pe alti sa introduca aceste infrografice in bloguile lor atata timp care fac link catre sura originala. Aveti mai jos linkul catre un infografic foarte interesant The Journey of a Successful Blog Post.
#7: Cuvinte cheie
Utilizarea de cuvinte cheie in postarile de pe blog ajuta ca postul sa fie mai bine rankuit in motoarele de cautare. In timp ce este important sa le folositi in mod strategic in titluri, taguri, contiut, URL, etc este de asemenea foarte important sa nu aglomertai sau sa supraincarcati un post cu aceste cuvinte cheie. Whiztechy are un articol foarte interesant, “How to Use Keywords Effectively in Your Blog Posts.”
#8: Linkuri
Asa cum am mai spus de multe ori linkurile sunt „moneda” webului. In fara de a face linkuri catre locurile din care iti preiei informatiile, poti de asemenea sa faci link si referire la unul dintre posturile tale anterioare, ceea ce de asemenea va fi de folos SEOului pentru blogul tau.
#9: Numerele in titluri
Jeremy LaDuque a scris in postul sau, “5 Tips for Effective Email and Blog Titles,” ca  cercetarile au evidentiat faptul ca „atunci cand un titlul contine un numar are parte de mai multa atentie”.
#10 : Intrebari
Deaorece cei mai multi blogeri doresc sa incurajeze conversatia si comentariile pe blogul lor multi considera de mare effect si ajutor sa adreseze cititorilor intrebari la sfarsitul postarilor, lucru care le ofera oamenilor ce viziteaza un blog ceva specific la are sa raspunda. De exemplu o intrebare potrivita pentru finalul acestui post ar fi ” Ce alte informatii, tips sau trcks despre blogging ai adauga tu?”
#11: Templateuri
Kit Singleton scrie “7 Tips for Choosing a Business Blog Template.” Ea sugereaza sa te gandesti asupra unor factori cheie cum ar fi „care este scopul blogului tau”, sa acorzi atentie esteticii, aranjarii coloanelor, modificarile CSS, caracteristici blog, sa-ti verifici blogul prin cateva browsere si daca tu consideri ca este necesar sa nu-ti fie teama sa modifici aspectul blogului tau.
#12: Updates
Uneori poti vedea ca ceva ce ai scirs in urma cu un timp a stranit interes din partea cititorilor tai. In loc sa incepi un nou post de la zero, poti reveni la postul anterior sis a-l update cu informatiile pe care le ai. De exemplu numarul de utilizatori Twitter, Facebook si LinkedIn este in continua crestere, deci ai putea adauga aceste noi informatii sis a anunti ca ai facut update la postarea originala. In acest fel postul tau va fi la zi cu ultimele date si va da o nota buna faptul ca „muncesti” sa-ti tii informatiile la zi.
# 13: YouTube
Exista numeroase motive pentru care ai dori sa integrezi in postarile tale un video de pe YouTube. Cum spun cei de la YouTube “Video atrage mai mult decat textul. Atrage mai multi utilizatori si ii tin epentru mai mult timp pe siteul/blogul tau. ….Atunci cand doresti un raspuns din partea cititorilor tai incearca sa folosesti un video ca si mod de incepere a discutiei”.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s