6 sfaturi sa-ti imbunatatesti pagina de FB cu fotografii

Folosesti poze pentru a-ti imbunatatii pagina de FB? Daca nu, s-ar putea sa ratezi o oportunitate.
Aparatele de filmat sunt peste tot in zilele noastre. Acest acces facil la fotografii cuplat cu cresterea social media, semnifica nu numai faptul ca practic oricine poate face poze dar si faptul ca le poti impartii cu o gramada de oameni.
Utilizarea fotografiilor in social media ofera organizatiilor oportunitatea incredibila de a se conecta cu late persoane si sa-si faca reclama la brandul lor intr-un mod unic si creative.
Iata sase tips pe care sa le aveti in minte atunci cand incorporati forotgrafii in pagina de FB..
#1: Nu e personal, e business
Aceasta fraza cunsocuta nu este folosita numai pentru a justifica deciziile din punct de vedere moral ci asigura un insight important atunci cand vorbim despre utilizarea pozelor pentru promovarea unui brand prin social media. Aceste fotografii vor arata diferit fata de cele pe care le incarcati pe agina perosnala de FB.
Si pe buna dreptate. Aceste fotografii reprezinta extensia brandului vostru. Ele spun in mod instantaneu multe lucruri despre organizatoia voastra, observatorului obisnuit. Evident ca nu trebuie sa fie formale dar trebuie sa fie intotdeauna din domeniul professional. Daca exista ceva ce nu ati arata unui potential client atunci nu are ce cauta online. Daca trebuie sa va puneti intrebarea daca o fotografie este sau nu potrivita….atunci de cele mai multe ori nu este. Prin urmare nu o folositi.
#2: Asigurati-va ca fototgrafiile va reprezinta cu success brandul.
Fotografiile pe care le utilizati vor fi ca o emblema a brandului vostru si a organizatiei voastre pentru privitorul obisnuit. Prin urmare este important sa arate aca ati investit ceva timp si energie in aceste poze. Nu incarcati prea multe poze cu acelasi subiect. Alegeti-le doar pe cele mai bune!!
In plus puteti sa folositi ceva editare basic de fotografii. Incepeti prin a cropui pozele in asa fel incat sa evidentieze subiectul pe care doriti sa-l expuneti. Aruncati price poza care este blurr. Puteti lua in considerare si varianta unor poze alb negru pentru a aduga un look diferit paginii voastre de FB si a va diferentia de competitie.
Fiti creativi si plini de umor, dar tineti minte ca obiectivul este acela de a va prezenta organizatia.
#3: Postati poze ce pot fi distribuite
Una dintre cele mai bune metode de a va largi sansele de vizibilitate online este acea de a crea continut pe care alti oameni vor dori sa-l distribuie. Fotografiile reprezinta o mare oportunitate pentru voi sa va conectati cu alti oameni sis a produceti continut pe acre acestia vor dori sa-l distribuie conexiunilor lor.
Incercati sa va ganditi la un continut care are toate sanseele sa fie in acelasi timp interesant si folositor. Sunt sanse mari ca nimanui sa nu-i pese cum arata biroul vostru daca nu este chiar COOL. Ganditi-va la subiecte pe acre alti oameni ar dori sa le vada..
St. Louis ArtWorks foloseste pagina de FB pentru a arata proiecte produse de tineri artisiti.

Ar putea sa fie de ajutor sa postati fotografii ale unor evenimente care implica organizatia voastra. Daca fotografiile sunt „decente” alte organizatii ar putea sa le preia sis a le distribuie fanilor lor. In afara de a posta fotografii pe pagina voastra de FB asigurati-va ca spuneti altora despre aceste poze.
De exemplu poate ati sponsorizat o strangere de fonduri in parteneriat cu alte firme. Ati putea s apostati poze de la acest eveniment si sa-i informati pe ceilalti despre acest fapt. Nu numai ca aratati contributia vaostra pozitiva dar asigurati si continut pe care cei cu care ati fost in parteneriat ar putea dori sa-l distribuie fanilor lor.
#4: Daca esti o organizatie locala profita!
Daca esti o organizatie care poate beneficia de faptul ca este locala, arata acest lucru in pozele tale. Multe organizatii se mandresc cu faptul ca servesc comunitatea din acre fac paret. Dar nu confundati a va arata apartenenta locala cu simplul fapt de arata poze cu peisajul local.
Arata membrii ai organizatiei tale interactionand cu oameni din oras. Sa spunem ca ai un restaurant local. De ce sa nu postezi poze cu bucaturl sef facand cumparaturi de la producatorii locali?
#5: Arata o latura mai personala a organizatiei tale
Fotografiile pe care le postezi pe social media sunt o sansa mare pentru organizatia ta de a isi arata o latura pe acre clientii s-ar putea sa nu o cunoasca. N-ar trebui sa puneti aceleasi fotografii pe care le aveti pe website sau in reclame. Aratati ceva diferit, mai putin formal care sa umanizeze organizatia voastra si sa arate personalitatea celor care lucreaza acolo.

Este un mod minunat de a face ca rganizatia voastra sa para mai personala potentialilor clienti si altor organizatii cu care lucrati.
#6: Adauga poze noi cat mai des
Daca pozele tale nu sunt cu adevarat foarte frumoase exista putine motive pentru care cineva ar dori sa le revada la nesfarsit. Adaugand poze noi in mod constant poti asigura vizualizarea frecventa a paginii tale. Este de asemenea un mod bun de a parea active si actual pe retelele de social media networking. Cu cat esti mai consecvent in adaugarea de noi fotografii, cu atat mai mare este sansa ca cei care iti viziteaza pagina sa-ti distribuie continutul. In plus incluzand o varietate mare de poze este o sansa buna ca vizitatorii paginii sa gaseasca mereu ceva interesant.
Fotografiile reperezinta un mod minunat de va „angaja” fanii si a va prezenta brandul.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s