7 noi modificari Facebook pentru paginile de business

Paginile de Facebook urmeaza sa se schimbe incepand cu 31 martie 2012, ceea ce presupune ca si strategia de business trebuie sa se schimbe.
Facebook a facut multe schimbari ce ii vor impacta pe cei cu pagini FB.

1.Cover photo si poza de profil
Evident una dintre cele mai mari schimbari, pe care toti am prevazut-o este cover photo. Gata s-a terminat era benzii foto in partea de sus a paginii. Acum avem o imagine mare pentru pagina noastra. Aceasta imagine trebuie sa aib minim 399 de pixeli, dar puteti sa faceti o fotografie speciala pentru a beneficia de spatial extra pus la dispozitie acum. Dimensiunile maxime ale acestei photo cover sunt 850 pixeli pe 315 pixeli.

Una dintre cele mai mari restrictii este reprezentata de faptul ca nu poti avea un call to action pe aceasta cover photo. Nu le poti spune oamenilor sa dea like sau sa distribuie pagina ta, sau sa aiba orice date de contact incluzand adresa de email, numar de telefon sau adresa de web. Aceste restrictii vor necesita ceva creativitate pentru a atrage atentia asupra paginii tale, fara cateva dintre metodele pe utilizate anterior.

Poza de profil a fost redusa pana la deimensiune1 de 180 X 180 pixeli. Apare langa fiecare postare in noul news feed si are dimensiunea de 30X30 pixeli. Poza de profil este cel mai bine folosita pentru logo sau pentru orice alta poza care atrage privirea fara prea multe cuvinte.

2.Postarile mai mari, evidentiate si pinnuite
Una dintre discutiile Facebook cu aceste noi schimbari este cum spunem povesti. Pentru a va ajuta sa va spuneti povestile pozele si clipurile video sunt acum mai mari si mai atragatoare.
Puteti sa scoateti in evidenta o poveste (dand click pe iconita in forma de stea aflata in partea dreapta sus a postarii) in asa fel incat sa se intanida pe toata dimensiunea casutei de Timeline

Puteti de asemenea sa pinuiti o stire in topul Timelineului vostru timp de o saptamana. Dati click pe creionul aflat in partea dreapta sus a postarii si selectati Pin to Top.

3.Setarea reperelor companiei
Un alt lucru intersant pe care vi-l ofera noile schimabri este reprezentat de repere. Puteti sa le povestiti celorlalti despre evenimente importante in “viata” brandului sau a companiei voastre .

Tot ce trebuie sa faci este sa dai click pe linia care merge in jos pe Timelineul tau si sa selectezi “Milestones”.Apoi poti sa populezi cu informatii ca mai jos.

Deoarece postarile de la fani sunt in arie separate, Timelineul tau este acum mai focusat pe stirile tale.
Fanii s-ar putea sa petreaca mai mult timp sa se uite pe timeline mai degraba decat sa intre pe pagina si sa puna inrebari.

4.Noi aplicatii
Una dintre cele mai mari schimbari este reprezentata de disparitia paginii de landing.
Aplicatiile sunt inca disponibile si daca ai creat o pagina customizata de welcome sau ai adugat aplicatii special, acestea nu au disparut.
Acum ai 12 aplicatii pe care sa le arati si doar cele patru aplicatii pe care le-ai pus re randul superior vor aparea permanent. Nu poti schimba pozitia pozelor deci ethnic aid oar 3 aplicatii asupra carora ai control din randul superior.

Pentru a misca aplicatiile mai intai da click pe sageata aflata langa aplicatiile tale, pentru aputea sa le vezi pe toate. Pe urma da click pe creionul aflat in coltul dreapta sus al aplicatiei. Apoi selecteaza aplicatia cu care vrei sa faci schimb. Cum am mentionat deja nu poti sa schibi pozitia fotografiilor aplicatiei.

Multi se plang de disparitia landing pageului dar, noile butoane de aplicatii ne dau posibilitatea sa fim creative. Poti sa redenumesti de exemplu aplicatia pentru un call to action

Pentru a schimba poza unei aplicatii, din nou afisati toate aplicatiile apasand sageata din randul de sus al aplicatiilor si apoi apasati pe iconita in forma de creion. Selectati apoi Edit Settings si puteti adauga o imagine customizata

5.Oferte Facebook
In acest moment doar cateva companii au acces la ofertele Facebook, dar acest lucru va fi modificat in curand.
Postarea este trimisa prin news feedul fanilor paginii, ceea ce o face mult mai vizibila. Exisat modalitati usoare de a vorbi despre oferetele voastre, atat prin postare cat si in momentul in care oferta este adjudecata. Fani isi primesc oferta dand click pe linkul Get the Offer, vad teremenii si conditiile, apoi apasa pe Claim the Offer.
Deoarece FB are adresele de email ale tuturor pot crea oferete individualizate. Din pacate pagina nu are acces la acele adrese de email care au Claim the Offer, dar cele putin este raspandita vestea despre oferta ta.
Oferetele FB pot reprezenta un avantaj extreme de important pentru afacerile mici, putand oferi lucruri precum un webinar gratuit sau 15 min consultative gratuita.
FB ofera niste informatii importante despre modalitatile prin care sa-ti faci ofertele sa aiba success, propunand ca atunci cand faci un discount acesta sa fie substantial – 205 – sau sa oferi gratuitati si de asemenea sa oferi un timp de expirare a ofertei destul de mare in asa fel incat sa fie timp ca oferta sa fie vazuta si ceruta.
Deocamdata nu avem un moment clar cand aceste servicii vor fi accesibile tuturor paginilor.

6.Optiunea de mesaje, insighturi si panel de administrator
O alta modificare pe care o introduce noul timeline este reprezentata de locatia insighturilor. Acum acestea pot fi accesate dand click pe admin panel aflat in partea de sus dreapta a paginii. Panelul de admin are navigatie diferita de cel anterior dar contine toate informatiile puse la dispozitie si pana acum.
Inca mai puteti vedea vechiul dashboard daca dati click pe meniul Manage si alegeti optiunea Edit page

Din pagina de administrare poti de asemenea sa trimiti invitatii pe email catre contactele tale, catre prieteni,, sa-ti distribui pagina sau sa creezi o reclama din meniul Build Audience.
Facebook ofera in acelasi timp multe optiuni pentru a invata mai multe despre npoile pagini prin meniul Help. In timpul fazei de preview folosind functia help aveti acces la numeroase tutorial, dar imediat ce ati publicat pagina cu noul Timeline veti avea acces la alte optiuni.

O alta posibilitatea este aceea de a schimba numele paginii. Se schimba doar numele paginii nu si URLul. Aceasta este o veste foarte buna pentru cei care au o schimbare a brandingului, au gresit initial numele paginii sau au alte nume pe care vor sa le transmita.

7.Reclama Facebook
O alta schimbare care va surveni este legata de reclame. Astfel acestea vor fi mai mari ca dimensiuni iar numele produselor vor fi Reach Generator si Premium pe FB.
Conform oficialilor B in acest moment prin postari sunt atinsi doar 16% saptamanal dintre cei aflati in targetul unei pagini, cu reclamele de tip Reach generator se poate ajunge la 50% saptamanal si pana la 75% lunar.
Noile reclame Recah Generator sunt facute sa se conecteze cu audienta existenta si vor include povestiri din postarile paginii tale. Reclamele vor fi bazate pe modelul CPC sau CPM.

Optiunea Premium este realizata pentru a distribui povestile tale catre noi contacte si va apare in partea dreapta a noilor pagini. Puteti sa afltai mai multe din linkul Premium on Facebook Guide.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s