Trenduri Facebook 2016

Mark Zuckerberg a anuntat la forumul F8 ca prioritatile principale ale FB in 2016 sunt:
1. Capitalizarea variantei mobile. Asa cum stiti deja google indexeaza siteurile, aplicatiile, platformele care sunt mobile responsive
2. Cresterea numarului de marketeri care folosesc Facebook ads. Desi exista peste 50 milioane de pagini de business doar 2,5 utilizeaza FB ads.
3. Posibilitatea de a face anunturile publicitare mai relevante si mai eficiente (prin posibilitatea eficienta de targetare corecta a publicului tinta). Cum a declarat Mark Zuckergerg „Our goal is to reach a point where ads are as relevant and timely as the content your friends share with you”

Facebook este o platforma in crestere, care a trecut de mult de la statulul de simpla iconita albastra pe telefoanele noastre, iar statisticile sunt covarsitoare.
FB update
1.59 miliarde de ulizatori lunar, din care 90% via mobil; 47% n-au folosit niciodata versiunea de desktop; 1 miliard de utilizatori zilnic; 1 miliard utilizeaza grupuri: 8 miliarde de videos sunt vizualizate zilnic pe FB (FB si-a propus sa devina o biblioteca uriasa de video search). Din pacate insa pentru small business cresterea organica a scazut dramatic in 2015, cu 56%. De aceea ptr a incuraja micile afaceri FB a setat cateva trenduri ptr 2016
#1. Cresterea Numarului de Video Vizualizate
Videourile sunt trendul de top ptr 2016, deoarece videourile native au cel mai bun reach organic si Facebook asigura cateva functionalitti pentru a sprijini aceasta initiativa.
– In primul rand ca acum aveti posibilitatea de a va edita videourile pe care le utilizati, puteti alege ce thumbnail sa folositi : click pe video – options – edit video. De asemenea puteti adauga taguri pentru a face aceste vdeo mai usor de gasit de catre alti utilizatori.
– paginile de profil si cele de afaceri pot utiliza gifuri
– utilizarea la poza de profil un video de 7 sec
– si evident sa nu uitati de optiunea video 360. Puteti explora un video 360 de pe iPhone sau Android printr-un simplu drag al video din unghiul din care doriti sa-l vedeti , sau rotind deviceul in timp ce ruleaza filmul.
360 in News Feed

#2. Live Video Disponibil Ptr Toti Utlizatorii

Din luna decembrie, FB a oferit posibilitatea tuturor userilor sa distribuie video live pe Facebook (in realitate tuturor utilizatorilor din US:))
FB live video

Cand va fi disponibil si la noi , FB se lauda ca in cateva luni, click pe update status si selectati butonul Live Video, si…. voila! Puteti sa adaugati si o mica descriere a videoului, puteti viziona cati va urmaresc live, commenturi, etc. Cand ati finalizat transmisia live, video ramane in cronologia voastra ca orice alt video.

#3. Facebook Groups
Facebook groups va ajuta sa aveti postarile departe de ochii curiosilor si sa le impartiti cu acei oameni cu adevarat relevanti pentru postarea respectiva. Poate nu vreti sa stie toata matusile octogenare, care evident ca au cont pe FB, si ca dau like si comment la orice respirati, cum se mai distreaza corporatistii in ziua de astazi  🙂

#4. Messanger Pentru Business
2015 a fost un an cu imbunatatiri majore pentru partea de messanger. Chiar daca la inceput, cel putin pe mine, m-a suparat rau faptul ca de pe mobil nu mai puteam vedea mesajele direct din facebook, acum incep sa vad partea buna a lucrurilor: posibilitatea de videocall, customizarea conversatiei cu culori, utilizarea de emoticoane, nicknames, trimiti si primesti banii direct din conversatie, share-uirea locatiei, Photo Magic, platforma de transport cu Uber. Si…au inceput testele ptr M, asistentul Virtual
infographic

Bussiness Messanger permite sa oferiti clientilor vostri o experinta customizata.
In 2016 platforma Messanger este disponibila si fara sa ai cont FB si permite interactiune cu oricine din agenda ta…fara sa folosesti nr de telefon: trimiti sms, video call, bani,share video, photo, etc Ce avantaje aduce aceasta aplicatie? Reduce timpul de raspuns catre clienti, asigura automatizarea de mesaje instant, automatizarea de away messages, redesign de inbox.
#5. Facebook E-commerce
Poate aveti un magazin online, in acest caz va recomnad sa-l inserati in pagina de FB. 80% din veniturile FB in 2015 provin din advertisingul pe mobil!
#6. Mai Mult Content Publicat pe FB
Fb introduce Instant Articles, o modalitate noua de a posta articole interactive pe FB in mod rapid. Articolele se incarca de 10 ori mai repede si mentin userul mai mult timp pe site
instant articles

#7. Imbunatatirea Functiei Search
Adevarul este ca nu era usor sa cauti ceva pe FB, nici macar in propriul profil, dar functia search devine disponibila atat pentru pagini cat si pentru profile. De ex sa presupunem ca sunteti interesati de un fotograf excelent, care eventual sa fi fost utilizat de unul dintre prietenii de pe Facebook si care locuieste in Madrid. In bara de search introduceti: friends of my friends who work as photographer and live in Madrid….si guess what…daca exista o astfel de conexiune veti gasi fotograful dorit :). Prin urmare daca aveti o mica afacere pe care o promovati pe Facebook, fiti foarte atenti la acele cuvinte cheie pe care le utilizati in postari…v-ar putea aduce clienti prin functia search. In plus FB mai adauga noi functii:
facebook services:
FB services
facebook places locuri apreciate, recomandate de prietenii vostri
FB places

Soo…how cool is that? As cool as Facebook. Jucati-va cu ele, eu una mi-am imaginat calatorii cam prin toate orasele :))))

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s