Cum sa Creezi Vizibilitate Profilului de Linkedin

Desi cam toata lumea vorbeste despre importanta Linkedin in marketingul online, cred ca cel mai bun BRAND pe care il puteti promova pe aceasta platforma este propria persoana. Pe nicio alta platforma de socializare nu gasiti sansa sa va marketati atat de bine (daca nu sunteti cantaret, pictor, persoana publica, etc) si sa facilitati accesul profesionistilor la brandul propriu.

Cu putin „fine tuning” puteti sa cresteti sansele ca persoanele potrivite sa va gaseasca profilul de Linkedin. Profilul de Linkedin are doua componente: profilul pe care il pot vizualiza userii si profilul public, care poate fi vizualizat de orice utilizator de net indiferent ca are sau nu cont de Linkedin.

 Cum sa cresti vizibilitatea profilului de Lkd

 #1: EDITATI SETARILE PROFILULUI PUBLIC

Mai intai trebuie sa va asigurati ca profilul vostru poate fi gasit prin cautare „publica” pe net. Click Account &Settings – Privacy&Settings- Manage

Lkd account settings

Pe pagina urmatoare, click Edit Your Public Profile, in josul paginii

Lkd edit profile

In partea dreapta a ecranului urmator apare o lista de sectiuni din care puteti sa alegeti ce doriti sa apara in profilul vostru public. Puteti alege sa faceti vizibile doar cateva sectiuni sau toate sectiunile. Aveti grija sa bifati make my public profile visible to everyone.

lkd public prof list

Daca optati sa nu faceti publice informatii cheie cum ar fi publicatii sau premii, trebuie doar sa dati click pe casuta din dreptul sectiunii. Important este ca ceea ce se vede in profilul vostru public sa fie sufucient de „puternic” si convingator pentru cei care-l vizualizeaza incat sa doreasca sa se conecteze cu voi.

Nu uitati ca profilul vostru public nu va arata niciodata rich-text media cum ar fi video sau recomandari full-text. De aceea descrierea jobului este partea cea mai importanta din profilul vostru.

#2: UPDATATI PROFLUL CU INFORMATII RELEVANTE

Ca sa vedeti cum arata profilul vostru public sign out din Linkedin, altfel veti vedea profilul full si dati search in Google dupa numele vostru si  Linkedin va aparea printre primele rezultate. Click  pe profil.

lkd google search

Veti vedea acea versiune a profilului vostru disponibila tuturor

Linkedin public profile

Cand va uitati la profilul vostru adresati-va urmatoarele intrebari:

1. Ce informatii de importante/critice lipsesc?

2. Ce mesaje importante despre munca si experienta voastra nu comunicati? 

3. Ce ati vrea sa se vada pe profilul vostru public si inca nu este vizibil?

4. Ce apare in profilul vostru privat si v-ar avantaja sa distribuiti si public?

Raspundeti in detaliu la aceste intrebari. Aveti grija sa aveti descrise expertizele voastre si partea de job description sa reflecte cu acuratete ceea ce faceti

#3: ADAUGATI CUVINTE CHEIE

Este important sa va optimizati profilul pentru cautarea de keywords, in asa fel incat sa fiti cat mai vizibili in cautari.

Cautati acele keywords importante pentru voi, folosind Linkedin search si creati o lista cu cele relevante pentru activitatea voastra.

Lkd keywords

Vizualizati rezultatele, vedeti unde apareti in lista si ce useri sunt inaintea voastra. Cercetati-le profilul si vedeti cat de des folosesc cuvinte cheie si cum si-au centrat profilul in jurul acelor termeni. Daca vizitati un profil, cuvintele cheie vor fi subliniate cu galben pe intreg profilul.

Apoi mergeti la profilul vostru si adaugati acele cuvinte cheie, strategic. Puteti sa incliudeti aceste cuvinte in summary, job description or headings. Keywords ajuta la evindetierea expertizei si abilitatilor voastre si cresc expunerea pe paltforma.

#4: CUSTOMIZATI URL PROFIL PUBLIC

Dupa ce ati decis ca ceea ce apare in profilul public va descrie cat mai fidel, este timpul sa va update URL.

Lkd public profile URL

Cu un URL customizat, profilul vostru va apare in primele cautari in Google.

Concluzii

Cei care va vizualizeaza profilul public pot vedea numarul de recomandari pe care il aveti dar nu pot vedea ce este scris in ele, sau cine v-a recomandat. Ar fi benefic sa faceti schimb de recomandari (evident cu impact) cu contactele voastre .

Recomandarile sunt „garantia” voastra sociala pentru aceia care v-au vizualizat profilul public si doresc mai multe informatii despre voi.

Obiectivul imbuntatairii profilului public de Linkedin este sa obtineti aft ami multe contacet de „high quality”. Cu un plan premium aveti acces la mai multe beneficii ale platformei, puteti vedea cine v-a vizualizat profilul, puteti cere si face „cunostinte” si sa contactati prin email alti useri.

Anunțuri

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s