10 Noutati Facebook in 2016

Anul a inceput in forta pentru Facebook care a adus noutati importante atat pentru utilizatori cat si pentru paginile de produse.

#1. 360 Video + Virtual Reality

Facebook a lansat deja 369 video si a anuntat la mobile world congress, (Barcelona 27 feb- 2 mar 2016) ca va lansa 360 streaming video Samsung Gear VR (virtual reality). De altfel realitatea virtuala este urmatorul mare proiect al Facebook cu investitii majore in aceasta arie si focus.


image

#2. Canvas

De curand Facebook a lansat Canvas – publicitat in full scren „to help bring products to life on mobile”. Aproximativ 90% dintre utilizatorii Facebook acceseaza platforma in principal de pe mobil. De aceea orice marketer isi doreste unu continut cu incarcare rapida si mai captivant, lucru posibil cu  Canvas si Instant Articles.

 

image

#3.Instant Articles

Instant Articles va fi disponibil catre toti publisherii din lume incepand cu adta de 12 Aprilie. Se incarca de 10 ori mai rapid pe mobil si este un mod mai captivant pentru consumatori sa consume continut. In plus publisherii pot monetiza prin vanzarea de publicitate directa sau prin Facebook Audience Network (competitor Google AdSense).

image

#4. Video Captions

Intrducerea „gnericului” pentru video este noua caracteristica ce va fi pusa la dispozitie pentru anunturile publicitare din Facebook. Aceste lucru ofera posibilitatea ca videourile  (in varianta fara sunet si autoplay) sa fie mult mai atractive pentru useri, atragandu-i sa consume postarea (postarile cu video captions au crescut vizualizrile cu 12%)

#5.Carousel Ads

Carousel Ads ofera multe avantaje pentru acei savvy ( nu stiu bine cum sa spun in romana acest cuvant) marketeri folosind un mix de video si poze ca sa directioneze trafic catre linkuri. Facebook a permis recent administratorilor de pagini sa adauge postari sub forma de carusel, care ulterior pot fi usor transformate in anunturi publicitare prin optiune „boost” .

image

#6.Messenger for Business

Messanger pentru paginile de business a schimbat mult modul de interactiune cu clientii. Aceasta noua caracteristica ofera posibilitarea de a adresa privat mesajele senzitive sau dificile, de a rasounde practic privat la orice comentariu. Este un fel de 1-8000 al paginilor de Facebook😀.Nu uitati ca trebuie sa raspundeti la 90% dintre mesaje pentru ca linkul sa devina searchable.

#7.Search + Places

Sa nu uitam de Facebook search si de mai discretele places sau professional directories.  Cum Facebook continua sa intensifice Messanger for Business si sa dezvolte planuri de monetizare atat a Messanger cat si a WhatsApp, orice marketer trebuei sa se asigure ca businessul sau beneficiaza din plin de aceste noi instrumente Facebook: places, search.

#8. Facebook Reactions

Facebook Reactions  – este noul mod prin care puteti sa va exprimati empatia fata de o postare  (like, love, haha, wow, sad, angry)  sub forma de moticoane. Sunt haioase, au fost repede adoptate de useri, dar nu uitati sa tineti apasat butonul like mai mult ca sa va apara emoticoanele.

image

#9. Facebook Live Video

Facebook Live video incepe sa devina disponibil pentru utilizatorii din intreaga lume. Facebook doreste sa devina ‘live television in your pocket’ si unul dinte cele mai bune tool-uri de a face acest lucru edte s transmiteti liev catre prieteni, fani, followeri.

Astept cu nerabdare acest an in care cred ca Facebook ne va uimi cu adevarat😀

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s