The Story of……Linkedin Summary

De curand am citit un articol de la o companie de HR, care spunea ca  LinkedIn Summary” is the most important white space on your entire LinkedIn Profile”. Adevarul este ca ceea ce alegeti sa scrieti aici poate face diferenta intre succesul profesional si…doar un alt profil de Linkedin.

linked-in-1

Prima Impresie
Daca stam sa ne gandim intotdeauna prima impresie conteaza. La fel este si in cazul Linkedin si prima impresie este creata de Summary, singura sectiune unde puteti vorbi liber despre voi, sa va creionati profilul de la 0 asa cum vreti sa fiti perceputi.  Este cu adevarat partea de cel mai mare impact, pe care multi o omitem dand copy paste la cateva cuvinte din CV, textul care spune o poveste depre noi oricui ne da search pe profil. Este textul care face recrutatorii sa citeasca mai departe sau sa continue cautarea.

Spuneti o poveste 

Pana la urma Sumarul este exact o poveste – versiunea prescuratata a calitatilor voastre profesionale, spusa cu propriile cuvinte.Din pacate nu ma este suficient sa lasati experienta profesionala sa vorbeasca despre voi, trebuie sa fiti ambasadorul propriului brand si sa va asigurati ca povestea voastra este unica, interesanta si bine scrisa. Scrieti la persoana 1. Sa scrieti un sumar despre voi la persoana a treia este putin teatral si nu va face mai rafinati ci din contra va face sa pareti distanti si superiori. Sumarul este sansa voastra sa spuneti nu doar la ce sunteti buni ci este si o oportunitate sa va diferentiati de alte profiluri similare intr-un mod memorabil si remarcabil. 

Less Is More
Cum spunea Gary Vuynerchuk „ne marketam in anul in care traim in 28 de secunde”/ Cu totii suntem ocupati, dam click, citim in diagonala si trecem mai departe. Un sumar foarte stufos care utilizeaza toate cele 2000 de cuvinte, doar pentru ca se poate  :), nu va aduce beneficii suplimenatre. In sumar trebuie sa aratati ceva consideratie fata de cititor si sa-i respectati timpul pentru ca acesta la randul sau sa va ofere timpul sau. Daca ati sti ca cineva are la dispozitie doar 10 secunde sa va citeasca sumarul, ce ati scrie in el?


What about the Headline!

Cand vine vorba de Headline toti suntem by default…plictisitori:). Da, Linkedin ne fortreaza pe intreg parcusrul contului sa gandim in casute predefinite, si mai mult ne insereaza automat (plictisiotor si total neremarcabil) in Headline titlul ultimului job avut. Daca va ganditi la voi ca la un brand acest lucru este o problema, pentru ca headlineul, ca la orice brand devine sloganul vostru.  Hmm….acum ca va ganditi la headline ca la un slogan, este chiar ceea ce vreti sa va reprezinte? Sigur puteti sa adaugati ceva unic, ceva reprezentativ, care sa faca brandul vostru remarcat. Am gasit cateva headlineuri foarte interesante pe Linkedin: Bryan Franklin, Cindy Gallop, Mike Nacke

In ce priveste profiluri cu o poveste diferita la Summary…..check these out. Cuvintele potrivite pot fi incredibil de eficiente si cele 3 profiluri pe care le-am gasit isi incheie sectiunea de sumar cu un CTA. Sper sa va inspire, pentru mine a functionat 🙂

paul h simon

paul h simon_2

william arudawilliam aruda_2kristina jaramillo

kristina jaramillo_2

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s