Facebook Pixel History

Cand vine vorba despre marketing, daca nu urmariti rezultatele campaniilor, puteti sa considerati eforturile voastre zadarnice.

FB pixel 2

Facebook stie cat de importante sunt aceste rezultate, asa ca au creat numitit pixeli. Dar pixelii sunt mai mult decat simplu tracking.

Facebook Pixel History

Pana de curand Facebook punea la dispozitie doua tipuri diferite de pixeli: pixel de retargetare si pixel de conversie. Pixelul de retargetare sau Custom Audience Pixel, va permitea sa oferiti reclame vizitatorilor siteului.  Pixelul de conversie era utilizat pentru a urmari performanta reclamelor.

In urma cu cinci luni Facebook a decis sa combine cel doi pixeli intr-unul singur mult mai eficient.  „The Facebook pixel combines the power of the conversion pixel and the Custom Audience pixel into a single pixel. You can now use the Facebook pixel to measure, optimize and build audiences for your ad campaigns, and no longer need to implement the conversion pixel and Custom Audience pixel.”

utilizarea Pixel pe Website

Noul instrument poate fi utilizat pe un numar nelimitat de pagini pentru a evalua performanta si a targeta diverse grupuri de audienta prin  Facebook’s Ad Manager si Custom Audiences

Facebook marketing este mult mai eficient gratie acestui pixel si va ajuta sa creati un plan integrat care merge dincolo de simplul Fcabeook. Obiectivul oricarui FB marketer este sa-si convertesca auditoriul de pe FB in membrii ai listei de email si ulterior in clienti fideli.

Detalii despre FB pixel si cum sa-l instalati in functie de site gasiti pe pagina FB de developer (mai jos aveti cateva info extarse direct de pe pagina)

„Pixel Facebook: ce este nou și ce s-a schimbat

Pixelul Facebook combină puterea pixelului de conversie și a pixelului de audiență personalizată într-un singur pixel. Acum, poți folosi pixelul Facebook pentru a măsura, optimiza și construi audiențe pentru campaniile tale de publicitate, și nu mai este necesar să implementezi pixelul de conversie și pixelul de audiență personalizată.

Iată un tabel de caracteristici pentru fiecare pixel:

Rețintirea audienței Audiențe asemănătoare Urmărirea conversiilor Optimizarea conversiilor Reclame dinamice la produse Conversii personalizate
Pixel de audiență personalizată Da Da Nu Nu Da Nu
Pixel de urmărire a conversiilor* Nu Da Da Da Nu Nu
Pixel Facebook Da Da Da Da Da Da

* Pixelul de urmărire a conversiilor nu va mai fi folosit începând cu a doua jumătate a anului 2016.Pentru urmărirea conversiilor, optimizare și remarketing, îți recomandăm să faci upgrade la pixelul Facebook. Dacă ai un pixel existent de audiență personalizată, poți continua să îl utilizezi și trebuie doar să adaugi evenimente standard pentru urmărirea conversiilor și optimizare.”

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s