Cum Sa Selectezi Eficient Audienta Pentru Facebook Ads

Vreti sa gasiti publicul potrivit pentru o campanie de Ads? Criteriile de selectie demografica si de segmentare ale Facebook va permit sa „serviti” reclama/oferta voastra clientului ideal

Cum sa targetei eficinet Fb Ads

 

#1:optiunile de targetare facebook ads

Exista patru categorii mari de atribute, pe care Facebook le pune la dispozitie atunci cand vreti sa faceti filtru ptr reclame. Utilizarea eficienta a fiecarei categorii va va ajuta sa puneti piatra de temelie pentru audienta corecta a reclamelor voastre

Locatii

Filtrarea locatiei va permite sa va focusati pe audienta dintr-o anume arie geografica, cum ar fi o tara, o arie, un oras, un anume cod postal.

FB add audience

Cu setarile avansate puteti alege persoanele care au resedinta in aria respectiva sau mai exact pe cei care locuiesc fizic in aria respectiva. Acesta selectare specifica va ajuta daca aveti o afacere locala si vreti de exmplu sa faceti o campanie de vouchere sau cupoane pentru o perioada limitata de timp.

Date demografice 

Filtrul demografic va ofera optiunea de a va alege publicul tinta in functie de varsta, educatie, profesie, status marital, evenimente din viata, afinitati sociale sau culturale

FB ads_demographics

Interese

Datele din Interese sunt bazate pe informatiile specifice colectate de Facebook, atunci cand utilizam aceasta retea de socializare. De exemplu, daca va place o pagina de muzica pop nu veti fi marcati ca fiind interesati de rock and roll. Utilizarea filtrului de Interese se bazeaza pe interactiunea fiecarui utilizator Facebook cu alte pagini, aplicatii, evenimente din cadrul FB.

FB ads interests

Comportamente 

Filtrarea in functie de comportament se bazeaza pe „obiceiurile” online si offline ale utilizatorului, cum ar fi: utilizarea de deviceuri mobile, obiceiuri de calatorie, activitati dgitale cum ar fi jocuri sau aplicatii online. De exemplu puteti sa va segmentati audienta astfel: persoane care planuiesc o calatorie sau tocmai au revenit dintr-o calatorie.

FB adds comportamente

Prin utilizarea eficienta a segmentelor va puteti restrange audienta si sa va adaptati mesajul la nisa specifica.

Daca aveti deja o pagina de FB,aveti acces la insighturi valoroase despre audienta voastra.

#2: date despre audienta cu FB insights

Cu insighturile de Audienta Facebook, puteti avea informatii detaliate despre audienta voastra. Daca aveti o baza de date destul de mare, o puteti importa in Facebook si sa creati un public tinta specific de audienta, in functie de locatie, varsta, educatie, status marital, job, interes, etc. Cu acest instrument puteti de asemenea sa aveti informatii despre competitori, brandurile de top sau interese.

Sa presupunem ca aveti o mica afacere locala cu o anumita marca de calculatoare. alegand brandul in insighturile de audienta vedeti ca sunt 1,5K useri lunari interesati de IBM.

FB ads custom audience

Dintre acestia 33% sunt casatoriti si 30% lucreaza in servicii administrative

FB ads functions

Aceste informatii va pot ajuta in postarile voastre (topicele postarilor) pentru a obtine o interactiune cat mai buna cu clientii si in final vanzari.

#3: crearea audientei target

Sa presupunem ca aveti o agentie de turism. Cercetarile au aratat ca social media joaca un rol important in ultimul timp in alegerea destiantiilor de calatorie, prin urmare exista si date de audienta foarte detaliate. Ca si in industria auto de exemplu aveti un control foarte bun in tintirea eficienta si corecta a potentialilor clienti in functie de lifecycle.

Puteti corela un eveniment din viata cu o oferta specifica de calatorie: sa spunem persoane care au la statusul marital logodit, sunt frequent travelers, le plac locurile romantice la malult marii. Pentru acest segment de target puteti crea un pachet pentru o luna de miere romantica.  Posibiliattile sunt nenumarate pentru a atinge publicul potrivit cu oferta potrivita.

Cu Facebook Trageting puteti sa gasiti audienta potrivita pentru businessul vostru sau pentru anumite campanii, maximizand astfel raportul dintre costuri si rezultate. Nu o sa fie usor de prima data. Jucati-va cu potentialul public, evaluati profilurile celor care va dau like la pagian si vedeti daca sunt in obiectivul vostru si daca nu, rafinati segmentul tinta. De altfel aveti si un barometru care va arata cat de specific sau de general este publicul ales.

FB ads barometru

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s