3 Instrumente Pentru a Analiza Impactul Imaginilor in Social Media

Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte. In social media imaginile sunt cheia atunci cand doriti cresterea interactiunii cu clientii. Din fericire exista intrsumente care va pot ajuta sa analizati potentialul imapct al unor imagini, inainte sa le utilizati.

instrumente analiza imaginin blog post

#1: optimizare  pentru conversii

Bannersnack este o aplicatie online care simplifica crearea de bannere online. Puteti folosi datele anilitice pe care le furnizeaza aceasta aplicatie pentru optimizarea bannerelor pe care dotiti sa le creati ptr canalele de social media.

Mai intai creati o imagine de banner cu editorul online al aplicatiei (trebuie sa va creati cont pentru a utiliza aplicatia). aplicatia nu este usor de utilizat si va trebuie ceva rabdare si cunostinte de editare (mie imi lipsesc ambel:)). In plus trebuie sa aveti o imagine destul de buna cam cum  ati dori sa fie bannerul, altfel riscati sa pierdeti mult timp jucandu-va cu aplicatia si  numeroasele ei functii. Dupa ce ati creat bannerul, luati codul si il adaugati imaginea la blogul vostru. Dupa o perioda de timp scurta incepeti sa primiti si date analitice care va arata unde au dat click cei care au interactionat cu imaginea (veti primi un heatmap)

bannersnack

Bazat pe heat-mapul furnizat puteti modifica imaginea pana obtineti gradul de interactiune dorit. 

#2: Obtineti impact vizual

In social media vorbim de multe ori de impresii, de atentie, de impact vizual. VAS (Visual Attention Software) utilizeaza un algoritm stiintific pentru a simula care parti ale unei iamgini au cel mai mare potential de a atarge atentia in primele 3-5 secunde de la vizualizare. De asemenea poate arata parcursul unei iamgini in ochii privitorului (ordinea in care vor fi vizualizate elementele imaginii)

VAS3

Cu datele furnizate de aplicatie puteti imbunatatii caracteristicile imaginilor (margini, contrast culori, luminozitate, etc) si sa canalizati atentia catre informatiile importante din iamgine

Din pacate aplicatia nu este gratuita. Aveti o analiza gratuita pentru doua imagini, ca sa va convingeti de utilitatea aplicatiei.

#3: Optimizarea imaginilor pentru accesibilitate

Aplicatia Color Contrast Analyzer, o extensie a Google Chrome, va analiza contrastul coloristic al imaginilor din paginile web si va evalua textul din interiorul imaginilor.

color contrast analyzer

Pentru a utiliza aplicatia, incarcati imaginile dorite in blog  pentru a putea sa le accesati in tab chrome.

Imaginile optimizate trebuie apoi evaluate de catre sistemele de analitics pe care orice retea de social media le pune la dispozitie:

Social media ofera multe oportunitati pentru a crea interactiune cu publicul vostru. Indiferent ce instrumente alegeti pentru crearea imaginilor din social media oferiti un design unifrom pentru toate platformele si incercati sa testati imaginile pentru un impact cat mai bun.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s