Instagram – as billboard – a new era

Prima data cand am ajuns in contact cu Instagram l-am privit doar din punct de vedere personal si nu m-am gandit cat de important ar putea fi pentru un mix de marketing. In ultimul timp „statisticie Instagram” joaca un rol important in rankuirea si posbila colaborare cu un anumit endorser. (Katy Perry si  Mochino) 

insta for business

 

Switchul unui profil personal catre un profil de business Instagram pune la dispozitia oricarui marketer numeroase caractersitici utile chiar daca, crearea de continut vizual poate fi challenging. Recunosc nu sunt mare fan al acestei retele, dar poate pentru faptul ca sunt de moda veche si im place sa citesc nu doar sa ma uit la poze si la hashtags:), dar ii recunosc valoarea in promovarea unui brand

Instagram este o platforma de social media potrivita pentru orice tip de afacere tocmai darorita acestui continut vizual foarte dinamic pe care il ofera incurajand in acealasi timp comunicarea sociala.Un studiu Forrester Research a dezvaluit faptul ca utilizatori sunt de 58 de ori mai dispuis sa dea like, comments sau share pe Instagram in comparatie cu Facebook si de 120 de ori in comparatie cu Twitter.

insta stats

Continutul vizual are un raspuns excelent in social media si daca vreti sa faceti diferenta pe Instagram, alegeti un mix divers de continut care combina elemente diferite ale business-ului promovat. Nu uitati ca afacerea nu este doar despre un singur lucru, nu este doar despre un produs sau serviciu este despre oameni, locatii si industrii.

Incurajati-va cititorii sa posteze propriile fotografii  insotite de un call to action relevant pentru afacerea voastra.  Este un mod eficient de a va crea o comunitate, caci sa nu uitam cel mai puternic marketing vine de la prieteni, familie, un follower, cineva in care aveti incredere – asa numitii influenceri .

Marketing presupune interactiunea cu consumatorul si incercarea de a-i schimba comportamentul, de a-i da un impuls la actiune. Singurul mod in care puteti face acest lucru, acea schimbare in perceptie, este acela de a va afla acolo unde se afla si clientii, acolo unde ei isi petrec timpul.

Continutul de pe Instagram este mai usor de distribuit, mai usor de inteles si mult mai universal decat orice alt tip de continut. In plus sa nu uitam ca utilizatorii avizi de Instagram sunt prin definitie shopperi.

Sa spui o poveste in mod vizual este o adevarata arta pe Instagram si abilitatea de a mentine o conversatie pe o perioada lunga de timp este o virtute care trebuie rafinata. pentru a capta atentia audientei trebuie sa fiti activi pe paltforma si sa creati continut care este nu numai interactiv dar si usor de distribuit.  .

Instrumente analitice precum Curalate si  BlitzMetrics va pot ajuta sa verificati performanta postarilor, sa generati venituri din publicitate.

Daca brandul vostru nu este pe Instagram, ar trebui sa schimbati acest lucru. Instagrameste cea mi simpla si in acelasi timp cea ma personala paltforma sociala. Este plina de potential pentru cei care doresc sa se conecteze cu un barnd la un nivel mai intim si mai tangibil (ghidul incepatorului pe Instagram)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s