4 instrumente Pentru Social Customer Service

Zilele trecute vorbeam despre continut si cat de usor poate fi utilizat pentru a sustine un brand prin social media. SM este fara doar si poate o mina de aur pentru majoritatea marketerilor dar…..asa cum clientul de poate ridica la cer, te poate si cobori sub nivelul marii :). Clientii vostri utilizeaza social media? Atunci ar fi bine sa va concentrati si pe customer service, un capitol la care brandurile romanesti stau foarte prost (zilele acestea am un nou castigator la categoria customer service sucks….UrgentCragus – revin cu povestea one day:))

socila customer service

Exista cateva instrumente care pot fi foarte utile pentru a va asigura ca nicio problema de customer service nu ramane nerezolvata.

#1: Rignite

Rignite va ajuta sa monitorizati tot ce se intampla pe conturile voastre de social media.; practic puteti sincroniza toate platformele Facebook, Twitter, Instagram si LinkedIn.

De fiecare data cand un utilizator interactioneaza cu brandul vostru se vede in fluxul de activitati Rignite. Astfel puteti vedea cu usurinta ce spun consumatorii si puteti verifica mesaj cu mesaj si raspunde la eventualele probleme.

Rignite ofera o perioada de free trial dupa care trebuie sa platiti 28$/luna pentru palnul basic.

#2: Sparkcentral

Sparkcentral a fost creat pentru rezolvarea facila a problemelor de customer service.

Sparkcentral directioneaza toata comunicarea cu clientii intr-un singur flux de mesaje si trimite automat orice mesaj legat de catre customer service catre primul agent disponibil. Este adevarat, acest instrument este foarte util brandurilor mari cu comunitati de peste zeci de mii de clienti.

Caracteristica distincta a sparkcentral este aceea ca ofera agentului de customer service acces la intreaga conversatie avuta de catre brand cu clientul.

Demo si preturi aici.

#3: Mention

Social listening este un element cheie atunci cand aveti platforme pe retelele de socializare, doar ca in cazul multor platforme poate deveni dificil. Mention este un instrument care va poate fi de ajutor oferindu-va posbilitatea sa cautati si sa monitorizati toate mentionarile brandului vostru sau a unui produs anume (platforme de social media sau chiar comentarii din Amazon)

O caracteristica aparte a Mention este faptul ca poate cauta mentionari despre un brand in 40 de limbi diferite.. In plusa ofera statistici despre aceste mentionari, cate au fost pozitive si cate nu, numarul mediu pe zi, monitorizarea competitiei si posibilitatea de a localiza influenceri

#4: Social Studio

Un alt instrument util in monitorizarea conversatiilor din social meida este Social Studio care va ajuta sa identificati potentialele probleme de customer service.

Social Studio va ajuta sa evaluati daca  tonul postarilor despre brandul vostru este pozitiv sau negativ, sa aflati cuvintele cheie utilizate in postarile depsre brandul vostru, ceea ce va ajuta sa idenitifcati rapid opiniile negative care pot aparea in bulk si sa le rezolvati cat mai rapid.

Aceasta caractersitica este foarte importanta deoarece clientii pot distribui opiniile negative cu oricine mai putin cu brandul.

Clientii utilizeaza nenumarate retele sociale si au pretentia ca brandurile sa fie prezente 24/7 si sa raspunda prompt si util la orice solicitare.

Nu uitati ca interactiunea clientilor vostri cu partea de customer service este publica…la bine si la rau, iar costurile unui „bad customer experience”…pot fi covarsitoare :).

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s