Mai multe Conturi de Social Media – Ùn Singur Dashboard

Once upon a time life a marketer was easy! Dar cum sa te descurci astazi cand trebuie sa „stai cu ochii” pe cateva conturi de social media ca sa evaluezi performanta fiecarei retele.

dashboard_2

Setarea unui dashbord customizat va poate ajuta sa monitorizati si sa extrageti rapoarte valoroase asupra performantei canalelor de social media. Eu am descoperit cateva instrumente disponibile care pot fi potrivite pentru orice business tinand cont bineinteles de cost, platformele care trebuie integrate, usurinta de utilizare a interfatei.

  1. Dasheroo

Dasheroo va ajuta sa creati un dashboard personalizat ce integreaza date din facebook, twitter sau Google Anlaytics, precum si datele de email metrics. Poate include peste 27 de aplicatii precum Facebook, Twitter, Instagram, PayPal, SurveyMonkey, Google Analytics, etc.

Daca aveti o echipa mai mare de marketing puteti toi sa aveti acces la acelasi dashboard, sa adaugati comentarii, notite pe diferite metrice. Planul de monitorizare al Dasheroo cuprinde peste 12 metrice si unul dintre lucrurile cel mai cool este ca pune la dispozitie diferite templateuri prin care sa comparati performantele diferitelro canale. Exista si un plan complex cu 19$ lunar avand acces la mai multe dashboarduri si insights.

2. Cyfe

Cyfe merge dincolo de social media si conecteaza toate canalele vaostre de marketong intr-o platforma robusta. Cyfe va permite sa utilizati widgeturi pre stabilite pentru reclame, blog, email, social media, SEO si integreaza 68 de aplicatii. Planul lor gratuit include pana la 5 aplicatii si este perfect pentru businessurile antreprenoriale care au nevoie doar de analitice de baza. Evident exisat si un plan premium pentru 19 $ lunar, care va da acces nelimitat la widgeturi.

3. Klipfolio

Cu Klipfolio primiti acceas la date analitice in timp real si puteti conecta toate serviciile pe care le utilizati zilnic cu un plan care incepe de la 24$ pentru 5 utilizatori, este o optiune buna pentru businessuri medii.

4. Raven Tools

O optiune excelenta pentru afaceri mici si emdii este Raven Tools care va permite sa analizati date din SEO, social, PPC, campanii de  content marketing campaigns. extargereea rapoartelor este foarte usoara si automata iar costurile sunt de 99$ lunar

In oricare dintre aceste dashboarduri puteti incopora date de Facebook insights, Twitter Insights, Instagram metrics sau Linkedin Insights. De asemenea pe langa retele sociale puteti vedea in acelsia loc datele de Google Anlytics: numar total de sesiuni, pagini per sesiune, top surse de trafic, top refrrals si daca sunteti mai  avansati si ati setat si obiective de campanie puteti analiza si acele performante.

Nu uitati ca date importante obtineti si din campaniile de email marketing si le puteti avea si acesatea integrate in acelasi tablou de analiza: emial open, CTR, engagement (ultimele 30 de emailuri) per lista.

Concluzii

Dashboard-uri gasiti in diverese forme si marimi care le fac perfecte pentru monitorizare mai ales in conditii de presiune cand trebuie sa analizati conturi multiple; plus ca aceste tablouri de analiza sunt un mod excelent sa simtiti „pulsul” corect al canalelor de marketing utilizate indiferent ca lucarti pe cont propriu sau intr-o echipa extinsa de marketing.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s