Facebook Messenger Pentru Business -Un Must Have?

Sunt peste 800 milioane de oameni care utilizeaza Facebook Messenger in fiecare luna, asa ca nu e de mirare ca Dl Zuckerberg s-a gandit sa extinda acest serviciu catre paginile de business si sa faca messenger disponibil oricarui pamantean cu sau fara cont de FB

facebook messenger features

Primul pas a fost acela de a le permite utilizatorilor de FB sa contacteze administratorii de pagini si acestia sa poata raspunde. Ulterior, functionalitatile s-au extins si acum administratorii de pagini pot raspunde oricui a comentat pe pagina lor in mod privat sau public. S-au pastrat insa nivelurile de confidentialitate si paginile de Facebook nu pot accesa (downloada) adresele de email ale fanilor si nici nu pot initia conversatii cu userii.

Mai mult de 89% dintre utilizatori folosesc FB pe mobil si verifica  aplicatia de 14 ori pe zi  facand astfel si mai valoroasa posibilitatea administratorilor de pagina sa comunice cu clientii prin messenger, ducand astfel relatia de business catre una „personala”.

De ce sa trimitem mesaje private?

Unul dintre cele mai importante beneficii care rezida din posibilitatea de trimitere mesaje private este customer service personalizat. Conversatia in timp real ce ofera customer suport este extrem de benefica pentru business, putand reprezenat triggerul pentru cumparare.

In cazul in care aveti un business de tipul financiar sau asigurari unde anumite topice nu pot fi discutate public acest mesaj privat va ajuta sa oferiti potentialilor clienti acele informatii relevante care ar putea determina cumpararea.

#1: Activati messanger pe pagina

Pagina voastra poate trimite sau primi mesaje doar daca ati activat aceasta optiune. Mergeti in Setari generale – Edit – Mesaje- Allow people to contact your Page privatley by showing the message button. Daca primiti mai multe mesaje decat puteti gestiona puteti sa dezactivati optiunea.

#2: Configurati setarile messanger

Exista doua setari care trebuie ajustate:

Timpul de Raspuns (care afiseaza timpul de raspuns pentru mesaje; apare in partea dreapta a paginii). mergeti in setari – mesaje- timp de raspuns si bifati „automatically show your average response time” care va aparea ca si optiune abia dupa ce raspundeti la cel putin 90% dintre mesajele primite.  Atunci cand sunttei in vacanta sau in orele in care sunttei plecati puteti seta ca si status „away” (in sectiunea mesaje in partea de jos a inbox)

si

Raspunsurile Instant, pot fi o optiune de mesaj care sa plece catre clienti cand va contacteaza pentru prima data pagina. Puteti seta un mesaj standard sau sa creati un mesaj personalizat. Gasiti optiunea in setrai – mesaje- asistent pentru raspuns. Atentie ca aceste mesaje instant nu vor fi transmise daca ati setat optiune „away”.

#3: Creati raspunsuri standard.

Mesajele prefromate va pot salva timp ayunci cand sunteti pe fuga si aveti nevoie sa transmiteti ceva rapid, aratand in acelasi timp profesionist si eficient. Puteti sa preformati cateva raspunsuri diferite pe care sa le folositi in functie de situatie si care va poate fi util si atunci cand primiti in mod repetat aceeasi intrebare.  Puttei sa adaugati si o imagine la mesajele personalizate cum ar fi , logo de produs sau companie

Facebook va ofera niste raspunsuri standard de genul: “I can’t chat right now” si “How can I help you?”

#4: insights despre utilizatori

Facebook faciliteaza personalizarea comunicarii cu clientii oferind si detalii despre persoanele care va trimit mesaje, detalii care se gasesc in dreapta mesajului primit. Facebook face legatura cu profilul clientului si va spune daca acesta v-a dat like la pagina si cand, alte comunicari anterioare, unde lucreaza, scoala absolvita, unde traiesc si de unde sunt.

Va puteti incuraja vizitatorii siteului sa va contacteze p eFacebook adaugand  acest Page Plugin. Messenger pentru Business este un instrument excelent pentru contact imediat si conectarea cu clienti si potentiali clienti.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s