5 Schimbari Importante Pentru Paginile Facebook

Este oficial, noul design pentru paginile Facebook de Business este disponibil in varianta desktop pentru toate paginile. Exista cinci mari schimbari de care orice administrator trebuie sa tina cont.Paginile de brand se focuseaza pe brand si pun reclamele in umbra. Noul layout asigura brandurilor mai multa vizibilitate

Breaking-Down-the-New-Facebook-Business-Page-Layout#1. Imaginea de coperta. Este timpul pentru redesign deoarece nu trebuie sa mi tineti cont de poza de profil sau alt continut care s-ar putea suprapune pe aceasta imagine. In ce priveste dimensiunile Facebook sustine ca imaginile de 851×315 se incarca mai repede (aceasta este dimensiunea standard pe care o gasiti in Canva sau alte aplicatii de design imagini), dar imaginea pe care o afiseaza Facebook este de 828×315 (https://www.facebook.com/help/125379114252045). Daca vreti o dimensiune standard care sa incarce complet imaginea de coperat atat pe desktop cat si pe mobilo utilizati imagini de  828×465. Pentru imaginile de profil si cele de coperta cu logo si text e bine sa utilizati un PNG pentru o afisare mai fidela.

#2. Butonul de Call to Action  Aceasta sectiune a paginii devine foarte importanta in noul design mai ales in varianta de mobil.Testati si asigurati-va ca acest buton directioneaza clientul acolo unde doriti. Expertii recomanda schimbarea acestui buton si a linkului aferent periodic.  De asemenea puteti monitoriza butonul de CTA prin insights pentru a vedea ce functioneaza si ce nu [Insights > Actions on Page > Action Button.]

#3. Taburi. Revizuiti toate taburile. Acest lucru este foarte important cu noul design care aseaza aceste tab-uri intr-o pozitie mai proeminenta si fiecare este  afisat clar in coloana din stanga. Puteti sa le aranjati oridinea de afisare in asa fel incat sa scoateti in evidenta acele tab-uri valoroase pentru pagina voastra (click Manage Tabs apoi drag and drop). Primele doua tab-uri  – Home si About – nu pot fi rearanjate, de asemenea acele tab-uri standard ale Facebook nu pot fi indepartate (Setari > Apps,apoi click pe fiecare app si faceti modificarile dorite)

#4. Sectiuni  Sectiunile au fost mutate in partea dreapta  si nu exista mari schimbari aici, doar ca este bine sa verificati daca toate informatiile sunt corecte si daca ordinea lor este cea pe care o doriti.  Treceti cu mouse-ul peste orice sectune pana apare creionul de edit apoi click Manage Sections si apoi drag and drop (primele trei sectiuni search, info si About nu pot fi rearanjate; de asemenea sectiunile nu pot fi sterse).

#5. Vizualizati ca Vizitator . Nu uitati ca dupa ce faceti toate eceste modificari sa va vzualizati pagina ca si vizitator. Adiministratorii de pagina vad informatii suplimentare cum ar fi insights, flux de stiri sau sectiuni editabile.

Cu 84% din veniturile Facebook din reclame provenind din aplicatia de mobil veti observa ca nu mai exista reclame in partea dreapta atunci cand vizualizati pagini de pe deviceuri mobile.

Un oficial facebook a declarat: “We’ve introduced a new design for Pages on desktop to make it easier for people to learn about and interact with businesses on Facebook, including a new column for tab navigation and a more prominent call-to-action button.”

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s