Schimbari Pentru Facebook Ad : Ce Este Nou

Schimbarea regulii de 20% text

Pana de curand orice reclama Facebook  sub forma de imagine si care continea mai mult de 20% text era respinsa. Cu toate ca Facebook a renuntat la aceasta regula si acum puteti plasa oricat text doriti int-o reclama, cu cat aveti mai mult text cu atat veti avea acoperire mai mica a reclamei si costul va fi mai mare.

Daca incarcati o imagine in Text Overlay tool, Facebook va incadra aceasta imagine ca find : OK, Low, Medium, sau High. Teoretic daca imaginea nu contine deloc text veti avea OK iar daca are 20% text veti obtine low. Cu toate acestea daca veti compara exemplele Facebook pentru vechea regula de 20% cu actuala regula de 20% in realitate este putin mai mult decat aveati voie inainte. Facebook sustine ca daca pana acum ati aplicat si urmat corect regula de 20% nu veti observa diferente.

Facebook audienta personalizata

Facebook ofera posibilitatea de a va crea audiente perosnalizate, ceea ce presupune crearea unei audiente formata din cei care v-au vizitat siteul. este un instrument foarte important avand in vedere ca acesti clienti stiu deja cine sunteti. Cu toate ecestea aicic exista niste minusuriȘ aceasta audienta personalizata nu este creata echilibrat in sensul ca pe o periaoda de 6 luni aveti clienti care v-au vizitat siteul doar o data sau clienti fideliș aveti clienti care au iesit dupa 3 secunde in timp ce altii au pterecut ore pe platforma voastra. Pana de curand nu puteati sa diferentiati aceste grupuri.

Dar cu noua optiune avansata de customizare audienta puteti sa creati grupuri de audienta bazate pe frecventa de vizitare. In plus fata de segmentarea in fucntie de frecventa puteti crea grupuri in functie de o sectiune sau mai multe sectiuni vizitate in website sau de perioada de timp petrecuta in site.

Lead Ads

Lead ads reprezinta o modalitate prin care puteti colecta date de contact ale potentialilor clienti fara sa-i redirectionati catre site. Utilizatorul da click pe o imagine care arata ca un link tipic si redirectioneaza catre un fromular cu informatii precum nume si adresa de email prepopulate. Tot ce are de facut utilizatorul este sa apese submit. In trecut aceasta optiune nu era disponibila.

Dynamic ads

Facebook a schimbat reclamele dinamice pentru produse in reclame dinamice, in principla pentru ca se aplica dincolod e bunurile tangibile.  Un dynamic ad va ofera posibilitatea sa incarcati un carusel (feed) de produse. Bazat pe paginile pe care un client le viziteaza pe siteul vostru puttei sa-l expuneti catre anumite produse dintr-un ad dinamic.

Alte schimbari

Cu optiuni precum Canvas, Facebook  incearca sa imbunatateasca experienta userului dincolo de text. Facebook va ofera un editor pentru a construi reclame Canvas, si nu trebuie sa fiti designer pentru a le crea. adaugati diferite elemente precum text, imagini, carusel, feed de produse sau video.

Si iata cum Facebook face mai usoara targetarea clientului potrivit. Oare vor aduce schimbari si la video live? Sa le putem programa si customiza pe audienta??? Sau cine stie ce alte modificari ne mai pregateste Dl Zuckerberg

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s