6 Informatii Pentru Optimizarea Paginii de Facebook

Cand v-ati actualizat ultima data pagina de Facebook? Si nu ma refer la cea personala care sigur este la zi 🙂 ci la cea de business. Nu este usor sa fii la zi cu toate detaliile paginilor de Facebook avand in vedere frecventa cu care Dl Zuckerberg face schimbari, unele foarte putin mediatizate.

optimize-fb-page

Dar exista cateva must haves care vor optimiza pagian de business si in consecinta veti fi mai usor de descoperit de catre clienti.

#1: oferiti informatii complete despre companie

S-ar putea sa credeti ca lumea nu da atentie descrierilor de pe pagina de Facebook sau ca este nerelevanta categoria in care v-ati inrolat pagina. Realitatea este ptuin diferita. Oferind informatii complete despre afacerea voastra creati incredere si dovediti profesionalism.

Cateva dintre infromatii consider ca sunt cele mai importante:

  • categoria in care inscrieti pagina sa fie cat mai apropiata de industria de care apartine afacerea voastra.
  • aveti grija ca usernameul sa fie acelasi cu numele brandului
  • completati info despre adresa, orele de functionare si locatie (in cazul in care aveti o afacere cu locatie fizica)
  • creati o descriere scurta si considerati-o un fel de boost digital
  • furnizati o scurta descriere  activitatii companiei si puteti sa adaugati linkuri catre alte conturi sociale
  • pentru descrierea complexa a paginii oferiti detalii relevante si detalii specifice ale produselor si/sau serviciilor oferite
  • verificati ca linkul catre pagina de web (in cazul in care aveti o pagina de web) sa functioneze si pagina de redirectionare sa contina informatii actualizate. de asemenea linkurile trebuie sa fie relevante iar pagina de redirectionare sa fie catchy

#2: sustineti brandingul cu poza de profil si de coperta

Pozele de coperta au un nivel crescut de vizibilitate pe Facebook> aveti grija ca aceasta fotografie si fie relevanta, atractiva vizual si sa se alinieze cu brandul vostru.

O pagina care a dat valoare sporita fotografieie de coperta este  Redhook Brewery , care nu s-a multumit sa puna niste poze cu bere ci a creat un context.

redhook brewery facebook cover photo

daca vreti sa atrageti atentia catre o anumita campanie, un eveniment sau un anumit continut, fotografia de coperta poate fi un bun motor de promovare. Nu uitati ca fotografia de coperta se va vedea la dimensiunea de 828 x 315 pixeli pe desktop si  640 x 360 pixeli pe smartphones.

Pentru fotografia de profil alegeti ceva iconic care sa faca brandul vostru recognoscibil cu usurinta. Asigurati-va ca fotografia de profil arata ok atat pe desktop cat si pe mobil: 160 x 160 pixeli pe desktop si 128 x 128 pixeli pe smartphones.

#3:adaugati un buton relevant de call to action

cand selectati un buton de actiune aveti grija sa fie relevant pentru scopul voastru. daca nmic din ce este acolo nu se potriveste, mai bine amanati procesul pana cand indemnul la actiune se potriveste perfect cu pagian sa de destinatie.

#4: marcati postarile importante in partea de sus a paginii

Puteti folosi aceasta optiune pentru postarile care sunt restrictive ca timp, de ex evenimente,pentru postarile care sunt foarte relevante pentru afacerea/mesajul vostru, continut de calitate creat in parteneriat cu un endorser.

#5: Creati Milestones in cronologie

Milestones sunt un tip special de postrai care subliniaza intaamplari importante, evenimente sau schimbari care au influentat parcursul brandului. (vedeti de ex pagina Ford www.facebook.com/ford/about/ entry_point=page_nav_about_item&tab=mileston ) care a utilizat aceste Momente Importante pentru  a evidentia istoria companiei.

Pentru a aduga momente importante mergeti pe Timeline, click Oferta, Eveniment si alegeti Moment Important 

#6: Creati si organizati sectiunile paginii

Fiecare pagina de FB are cateva sectiuni de baza precum: Despre, Evenimente, si fotografii. In mod obisnuit doar 4 dintre sectiuni sunt vizibile, mai multe sectiuni fiind ascunse in spatele butonului mai Mult. daca vrtei sa prioritizati aceste sectiuni dati click pe Administreaza file si puteti sa le editati. Cu putina asistenta tehnica puteti crea propriile sectiuni (file). Pentru informatii suplimentare despre personalizarea filelor puteti sa verificati Facebook for Developers help documentation.

Chiar daca fiecare dintre aceste informatii luate individual nu fac mare diferenta, impreuna pot avea un impact diferit ptr pagina voastra.

Photocredit: youtube.com

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s