One Tab – Cum sa-ti usurezi viata

Cand sunt la claculator, de multe ori deschid nenumarate tab-uri si cand citesc ceva ma duc din link in link fara a inchide sursa initiala. Nu de putine ori calculatorul a luat-o razna si fie a incetinit mult viteza de incarcare, fie am pierdut toate aceste tab-uri nou deschide. Zilele aceste am descoperit o aplicatie foarte tare: OneTab , care ma ajuta sa navighez prin hatisul de muuulte tab-uri deschise simultan. in Google Chrome

One Tab este o extensie de google chrome si dupa instalare poti trimite toate tab-urile deschise intr-unul singur creand o lista de linkuri clickable.

onetab

Eu de exemplu am cateva siteuri de stiri pe care le verific zilnic . De obicei le las deschise toata ziua si incetinesc astfel viteza calculatorului, dar cu aceasta aplicatie pot crea o lista care se deschide atunci cand am nevoie.

 

Lasă un răspuns

