Instagram Stories asigură analitice pentru marketeri

În urmă cu cinci luni Instagram lansa opțiunea stories, o caracteristică ”împrumutată” de la snapchat, iar zilele trecute au anunțat că vor permite adăugarea de anunțuri publicitare în aceste stories, pentru 30 de branduri, oferind în acelși timp și date analitice – Stories Insights.

Peste 150 milioane conturi de Instagram utilizează Stories zilnic și 70% dintre acești utilizatori, urmăresc un brand. Anunțurile publicitare din stories sunt similare celor din snaps și nu vor dura mai mult de 15 secunde.

”It is the first time that we have offered full-screen ads,” said Vishal Shah, director of product for Instagram. “We found common interest between people and businesses and we want to carry that over to Instagram.”

Instagram va testa acest nou format de reclame cu 30 de branduri printre care 3Nike, Unilever și Capital One. Pe parcusrul testărilot preliminare, platforma are un singur obiectiv: reach-ul. Acești 30 de parteneri beta vor avea acces la date relevnate de reach, disponibile prin power editor. După aceste prime teste va urma utilizarea la scară globală, programtă să aibă loc peste câteva săptămâni.

Ca bonus, noul fromat e reclame pe Instagram presupune că Facebook av avea mai multe date de vânzare prin  Audience Network. Costul pentru fiecare impresie din stories este bazat pe lictatție, prin urmare cu cât mai mare taregtul, cu atât mai costisitor anunțul.

“It’s smart of Instagram to start with a bidding system based on impressions. When it has more metrics I suspect that it will start selling ads based on clicks,” said Song.

Independent de reclamele ce se vor găsi în stories, instagram pune deja la dispoziție free analytics pentru conturile de business. Prin urmare brandurile vor putea obține date de reach, impresii, răspunsuri și abandonuri pentru fiecare ”poveste” în parte. Până acum datele analitice pentru stories erau doar manuela prin urmare noua funcție va face mai ușoară munca marketerilor.

Instagram  a oferit oportunitatea de advertising tuturor paginilor de business începând cu spetembrie 2015. Pentru anul acesta încasările Instagram din publicitate sunt previzionate de eMareketer la 3.6 miliarde de $. Această sumă va reprezenta 12.3 % din venituirle totale  ale Facebook, provenite din publicitate.

instagram-stories-teaser-001

Sursa foto:instagram.com

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s